Mercedes Benz - Kick off
Project
Kick-off event ter gelegenheid van de reorganisatie voor 160 hoofdkantoormedewerkers. Thema: Customer Dedication - Recipe for Success. Locatie: Miele Inspirence Center
Recipe for success
Nadat de CEO van Miele het ‘Miele-recipe-for-succes’ deelde, woonden de genodigden diverse carrouselrondes bij, waarbij inhoud en fun elkaar afwisselden, de nieuwe kernwaarden werden beleefd, besproken en bezongen en men elkaar beter leerde kennen.
Customer dedication carrousel
Tijdens de zakelijke speeddaterondes, Who else is dedicated?, werden de ‘ingrediënten’ van het zakelijke ‘recipe for succes’ benoemd. Onder leiding van professional rappers werd een Mercedes Benz Customer Rap geschreven en in de mobiele studio opgenomen. Bij de 5-tegen-5 spelshow werd de strijd gestreden tussen afdelingen, terwijl men in de Miele showkeukens Gastvrijheid in gastronomie werd beleefd.
Onze opdracht
Bedenk een programma waarin de uitdagingen en de normen en waarden van de ‘nieuwe’ organisatie op interactieve, verrassende en motiverende wijze worden beleefd. Gebruik daarbij op subtiele wijze de overeenkomsten van de beide A-merken Miele en Mercedes.